Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Afdelingsvoorzitter

Marc Dekkers is voorzitter van CD&V Kapellen, hij duwt onze lijst vanop de 19de plaats.

Wie ben ik?
    Gehuwd met Carine, vader van 2 zonen Tim en Sam. Al heel lang bezig in het Kapelse politieke, culturele en maatschappelijke leven.

Waar kom ik vandaan?
    Mijn jeugdjaren bracht ik door in Merksem. Na mijn huwelijk duurde het niet lang of we vonden ons een leuk huisje in de Philippe Spethstraat, waar we al meer dan 30 jaar wonen. Steeds een overtuigd Christen Democraat geweest en zo kwam ik ook snel in het bestuur van de toenmalige CVP terecht. Inmiddels al verschillende mandaten mogen opnemen als OCMW- en gemeenteraadslid en ook al jaren bestuurslid van onze “Noorse”-voetbalclub en de Landelijke Gilde.

Wat wekt mijn interesse?
    We leven in snel veranderende, onvoorspelbare tijden. Des te groter is onze verantwoordelijkheid t.o.v. onze toekomstige generaties : onze kinderen, onze kleinkinderen… Kiezen voor een politiek met lange termijnvisie, die mensen samenbrengt, is noodzakelijk.

Wat houdt me bezig in mijn vrije tijd?
    Muziek beluisteren, muziek beoefenen als solo- of koorzanger en vooral genieten van alle momenten met mijn gezin, familie en dierbare vrienden.

Wat doe/deed ik beroepshalve?
    Tewerkgesteld bij Zorgbedrijf Antwerpen waar ik met een beperkt maar zeer tof en gemotiveerd team toeleiding en advies mag geven aan mensen op zoek naar een serviceflat.

Waarvoor mag je me altijd wakker maken?
    - Als ik ergens mee kan helpen
    - Voor een goeie babbel
    - Voor een liedje van Johnny Cash.

Hoe wil ik u overtuigen?
    Door in te zetten op een sterke, enthousiaste ploeg die er samen voor gaat. Als voorzitter van de CD&V afdeling in Kapellen ben ik terecht trots om, samen met Annemie Verhoeven, één van de liefste en sterkste dames die ik ken, lijstduwer te mogen zijn voor deze mensen, die bereid zijn hun engagement te willen aangaan voor een Kapellen waar het goed leven is voor iedereen.
    “Ik” hoop u te overtuigen van dit “Wij, Samen”-verhaal !