Beste vrienden,

Op 14 oktober staan we voor belangrijke verkiezingen. De inzet voor onze partij is groot. We nemen ‘De Weg Vooruit’ en gaan voor een opbouwende aanpak van Kapellen, voor en door Kapellenaren. We geloven dat ons optimisme en samenwerken een Kapellen kunnen vormen waarin iedereen een thuis vindt. Kiezen voor ‘De Weg vooruit’ met CD&V is een verstandige keuze in Kapellen. Hiervoor hebben we sterke, overtuigende kandidaten nodig, bekwaam om ons christen democratisch gedachtegoed uit te dragen. Zij zetten deze waarden om in beleidsmaatregelen. Met dank aan hen die de voorbije jaren hard aan de weg getimmerd hebben, zetten we nu in op een grondige vernieuwing .

De ingezette weg naar vernieuwing krijgt nu ook vorm op de lijst. Met genoegen en trots stellen we alvast onze twee eerste kandidaten aan u voor.

Onze lijst zal worden getrokken door Maaike Van Overloop. Als huisarts wil Maaike zorg en welzijn sterk verenigen en aandacht bieden aan de mensen en hun omgeving. Dit is de basis van ‘gezondheid’. Als gewezen voorzitter van Domus Medica, de Vlaamse en Brusselse Vereniging voor huisartsen, onderhandelt ze mee over de krachtlijnen van de Belgische en Vlaamse gezondheidszorg, sociaal welzijn en onderwijs.

Tweede op de lijst is Philippe Henquet. Philippe werkt als mobiliteitsmanager aan onze mobiliteit in en rond Antwerpen. Als gewezen afdelingsvoorzitter in Ekeren, na een periode als jongerenvoorzitter, weet hij als geen ander de waarden en visie van CD&V uit te dragen. Zijn kennis en expertise op vlak van mobiliteit zal een meerwaarde zijn voor ons beleid.

Mensen verbinden, fysiek en emotioneel,

dat is waar Maaike en Philippe,

samen voor gaan.

Wij vertrouwen erop dat deze verkiezingen het begin zullen betekenen van een sterke CD&V in onze gemeente. We zullen u blijven informeren over onze lijstvorming, die gestaag groeit. Wij beloven u mooie namen met veel inhoud, een gezonde mix van vernieuwing, ervaring en diversiteit. Bij de aanvulling wensen wij ook onze leden te betrekken. We rekenen op u en de andere leden van onze afdeling om van deze verkiezingen een succes te maken. U kan uw steentje bijdragen door uw stem te laten horen, mee te helpen in de campagne of ons in contact te brengen met andere enthousiaste vrijwilligers.

Geef mij dan zeker een seintje : 0476 31 98 94.

Het is voor mij een hele eer om als gewezen mandataris en overtuigd CD&V- er, een ploeg te kunnen presenteren om “U” tegen te zeggen, een ploeg die niet kan genegeerd worden. Ik trek graag de kar als voorzitter van de partij, ondersteund door sterke nieuwe en ervaren krachten.

Voor CD&V Kapellen breekt een nieuw tijdperk aan.

Wij gaan niet enkel een bruisende campagne voeren, maar een verdere doorstart realiseren van onze partij, ook na de verkiezingen.

Voor U, voor Kapellen !

Met vertrouwen in ‘De Weg Vooruit’!

Namens het partijbestuur,

Voorzitter CD&V Kapellen