CD&V nieuwsflits, februari 2015
21/02/2015

BEZOEK AAN ISOTOPOLIS IN DESSEL

Op zaterdag 28 maart 2015 organiseert CD&V Kapellen, in samenwerking met CD&V Brasschaat en CD&V Ekeren, een studiereis naar Dessel waar we een 3 uur durend bezoek gaan brengen aan Isotopolis. Hier komt u alles te weten over wat radioactief afval is, wat het doet, waar het vandaan komt en vooral hoe het op een veilige manier wordt bewaard.

Een zeer geanimeerde uiteenzetting ondersteund door een leerrijke en voor iedereen verstaanbare bedrijfsfilm en een bezoek aan de bedrijfsterreinen zullen u een veel beter inzicht bezorgen. Lees misschien op voorhand al deze brochure: http://www.isotopolis.be/sites/default/files/upload/Informatiefolder%20Isotopolis%20NL.pdf

Wij worden verwacht vanaf 9:00h. om het bezoek aan te vangen om 9:30h. Deelname aan dit bezoek is gratis. Inschrijvingen dienen ten laatste 10 maart binnen te zijn.

Wie na dit bezoek samen met ons iets wil gaan eten in “Cordendonk De Linde” in Retie kan mits betaling van 25 euro per persoon genieten van een voorgerecht/saladbar en soep, hoofdgerecht in buffetvorm en een dessertenbuffet. Dit bedrag dient vooraf betaald te worden op rekening van CD&V Kapellen  BE37 1030 2674 8628 met vermelding van uw naam en aantal personen.

Bij inschrijving dienen volgende gegevens opgegeven te worden

• naam en voornamen...................................................

• straat + nr ………………………………………………….

• postcode + gemeente……………………………………….

• Rijksregisternummer……………………………………….

• Emailadres ………………………………………………….

• Inschrijving de Linde  JA / NEEN (25€ op voorhand te betalen)

• Ik maak de verplaatsing zelf JA / NEEN

• Ik kan eventueel … personen meenemen

• Ik wens mee te rijden indien mogelijk JA / NEEN

Inschrijvingen mogen gestuurd worden naar Ronny Van Thillo, Pioenlaan 2, 2950 Kapellen of naar info@cdenvkapellen.be .

Het zou tof zijn als je erbij kon zijn !

Voorzitter                                                                              Secretaris

Ludo Bocken                                                                        Ann Van Assche

Contactinfo

Fractieleider :