CD&V nieuwsbrief, februari 2014
03/02/2014

De zesde staatshervorming

De Vlaming gaat de komende jaren van de wieg tot het rusthuis geconfronteerd worden met de zesde staatshervorming:

Het kindergeld
De woonbonus
De huurwetgeving
De rusthuiskamer.....

worden immers Vlaamse bevoegdheden.

Staatssecretaris Servais Verherstraeten, die het hele proces van binnenuit meemaakte, heeft er een boek over geschreven:

"In de machinekamer van de politiek".

Op vrijdag 21 februari komt hij in Wijnegem toelichting geven over de zesde staatshervorming.

We nodigen u graag uit op deze ongetwijfeld boeiende avond in CC 't Gasthuis (Turnhoutsebaan 199, te Wijnegem). We verwelkomen u om 19.30 uuu met een drankje. Om 20.00 uur geven we het woord aan de Staatssecretaris. Na afloop is er mogelijkheid tot het stellen van vragen en napraten met een glaasje. We maken immers van de gelegenheid gebruik om te klinken op het nieuwe jaar.

Inkom is gratis, inschrijven is niet verplicht maar wenselijk: info@wijnegem.cdenv.be

Tot dan

bestuur CDenV

Gewestelijk en Provincie nieuws op onze website